=

Welkom bij het Ysis klantportaal

Het Ysis klantportaal is bestemd voor voor applicatiebeheerders en/of functioneel beheerders van Ysis. U logt in door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. De applicatiebeheerder van elke organisatie heeft toegang tot dit klantportaal. Indien gewenst kunnen meerdere medewerkers per organisatie toegang krijgen. U kunt ons hierover informeren via support@gerimedica.nl.

Bent u geen applicatiebeheerder of contactpersoon van Ysis? Neem dan eerst contact op met de contactpersoon binnen uw organisatie om uw vraag te stellen.

Privacy en gegevensbeveiliging
Vanuit dit klantportaal kunt u veilig verzoeken aanmaken en beantwoorden. Als u een nieuw verzoek wilt indienen, klikt u op “Nieuw verzoek”. U kunt ook de status van openstaande verzoeken inzien door op “Uw verzoeken” te klikken. Wanneer u op het verzoek klikt, opent het verzoek en kunt u onderaan een bericht toevoegen en verzenden. Om een verzoek zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, zal GeriMedica regelmatig privacygevoelige gegevens nodig hebben. Daarom adviseren wij dit systeem te gebruiken. Het is veiliger gegevens te verzenden via ons klantportaal dan via e-mail.  Uiteraard hoeft u alleen informatie te vermelden in het verzoek die van toepassing is op de vraag die u stelt.

Hoe dient u een verzoek in?
Afhankelijk van de aard van uw vraag zullen wij bepaalde informatie nodig hebben om uw verzoek zo goed mogelijk af te kunnen handelen. Welke informatie er nodig is voor welk soort vraag, kunt u op de pagina ‘Klantportaal’ op de Handleiding Ysis lezen bij ‘Aanleveren informatie klantportaal’. Ook kunt u bij de veel gestelde vragen inzien welke informatie er nodig is om een verzoek succesvol in behandeling te kunnen nemen.

Geldigheid link naar verzoek
Als er nieuwe informatie voor u is ten aanzien van een verzoek, ontvangt u een e-mail met een rechtstreekse link naar het betreffende verzoek. In verband met privacy blijft deze link zeer kort geldig (vijf minuten). Als u het verzoek later wilt inzien, is dit altijd mogelijk door via de gebruikelijke wijze in te loggen in het klantportaal.

Wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ‘Mijn wachtwoord vergeten’ op het tabblad ‘Aanmelden’. Uw wachtwoord wordt dan naar het geregistreerde e-mailadres verstuurd.
Let op: dit klantportaal-account staat geheel los van uw Ysis-account. Wij adviseren u om deze accounts gescheiden te houden en verschillende wachtwoorden te gebruiken. Wanneer u bent ingelogd, adviseren wij u het wachtwoord te wijzigen door te klikken op 'Persoonlijke gegevens bewerken'.

Met vriendelijke groet,
Supportteam GeriMedica