Workshops en evenementen voor Ysis gebruikers
We organiseren regelmatig workshops, webinars en trainingen. Dit doen we zowel online als fysiek. Van een workshop applicatiebeheer tot aan ons jaarlijkse Ysisdag. We delen het hele jaar door onze kennis en brengen mensen graag samen. Bekijk onze agenda om te zien wat er gepland staat. Als je werkt met Ysis kan je je hier voor aanmelden.
Ysis quickscan
Met onze kennis en ervaring kunnen we jullie organisatie helpen bij het in kaart brengen en verbeteren van de interne processen. We doen dit middels een Ysis ‘quickscan’. Hiermee brengen we de huidige werkwijze en knelpunten in kaart, en geven we inzichten en advies hoe je het gebruik van Ysis binnen je organisatie kan optimaliseren. Dit kan zowel op zorginhoudelijk, technisch als het beheer vlak zijn.
Implementatie en begeleiding
Wanneer je (een van de) Ysis (modules) afneemt, helpen en adviseren wij je bij de implementatie. Van A tot Z zijn we er voor je en zorgen we dat de overgang naar het werken met Ysis soepel verloopt. We hebben dit al voor meer dan 125 klanten gedaan en nemen dan ook een enorme bak aan praktijkervaring mee!
Scholing en training
Je kan als zorgorganisatie diverse interne trainingen afnemen voor je medewerkers. Van een scholing voor nieuwe medewerkers om aan de slag te gaan met Ysis tot een training hoe je als team zo goed mogelijk multidisciplinair samenwerkt in Ysis.
24/7 Support
Ons supportteam staat altijd voor je klaar! Als je als organisatie werkt met Ysis, zijn wij 24/7 bereikbaar wanneer je ons nodig hebt. Onze helpdesk is iedere maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. Buiten onze kantooruren zijn we ook altijd beschikbaar in geval van spoed. Â
Accountmanager
Wanneer je als organisatie gebruik maakt van Ysis heb je een direct contactpersoon en vast gezicht binnen Gerimedica. Hij/zij adviseert je over het gebruik van Ysis binnen jullie organisatie en denkt graag mee.